A supermarket. Three candidates for a single post. A recruiter who wants to keep his. The ultimate fight can begin in a place with smooth atmosphere serving to mask the violence of the human relationships which are going to happen here. The tension is gradually going to falsify the rules of the classic job interview and it is in paying the full price that a candidate will pick up the job.