Two wrestlers and their coach show up one night at Jean-Loup's house. This superficial and bourgeois man offers them a little job: to fight in the middle of his guests, during an upcoming party. After the usual negotiations, the two wrestlers launch into a demonstration which takes a turn for the worse.