He is going to come. The event is of the highest importance. Darius, Marguerite and their three children, of thirty two and thirty six years old, are getting ready actively. It is necessary to get dressed, it will be necessary to speak: we do not know what he will want to tell! With the expectation, the tension rises. A quarrel bursts. We knock on the door. The clan calms down immediately. The red carpet is temporarily unwound.