Loris' secret is the beautiful caterpillar nestled inside a glass lampshade so that it may one day become a beautiful butterfly. Henceforth, neither Sarah, the servant, or Loris' father will have the right to enter her bedroom. But when the day of metamorphosis arrives, the butterfly's wings are so large, the lampshade so small, and the secret so immense...