In a factory that is about to be shot down and in which only a handful of workers remain, a young technician is just finishing the dismantling of one last machine. Meanwhile, the workers chat and take walks while waiting for the end of the week. But not so fast! That's not all they're doing. There are some strange goings-on in this factory.