Rémi wakes up one morning in his girlfriend's bedroom. She's divorced and is a solo mother of a twelve-year-old son. Just when he's about to leave the apartment, Rémi is accosted by the young boy. The moment is ripe for the boy, who is rather mature for his age, to test his mother's wannabe suitor.