Habib is 30, and still lives with his parents. He works at the fish counter at a superstore. He is secretly attracted to a young salesgirl at the local shopping mall drugstore where he regularly buys medications for his mother. But in spite of his many opportunities to make contact, he just can’t bring himself to approach her.