With an old photo in her pocket, Maryam sets out on a search for her father who she hasn’t seen for years. She arrives in a Teheran that she barely recognizes. Her search, which was rather desperate at the beginning, begins to make more and more sense as she encounters people along the way and pieces of the puzzle she’s trying to put together fall into place. In her search for her father, she is also trying to make sense of her own identity. Teheran is the backdrop for this portrait of today’s Iran.