Philippe and Julien get together the way they usually do in a Parisian café. Julian tells Philippe of his rather strange encounter with Karine. She left him a message telling him to meet her at 8, rue Charlot, first floor on the right. Philippe can’t believe his ears. What we see is the opposite of what we hear. Is Julien a liar? But what if this discrepancy between the voice off of Julien and Philippe indicates that Julien isn’t a liar, but something worse, a madman?