Anna, a babysitter, frightens a small child by telling a story that is anything but a fairy tale. There are no princes in it; it’s not about eternal love. Anna isn’t cruel-hearted, she’s just angry. Her mother has just died. Over a period of 48 hours, Anna hides the truth so as to escape from the reality of her situation.