Manon, 15, meets Greg, 17, while on vacation. He lives in Claviers, a little village in France’s Haut-Var region, while she lives in Paris.
This is a portrait of a young man who comes alive when his girlfriend is with him, for it’s their story that counts. He must deal with the geography that separates them and come to terms with the past.