Sarah, 24 brings her boyfriend Olivier, 30, home to meet her very bourgeois family who are staunch supporters of deportment, education and good manners. Alone in the bedroom, waiting for lunch to be served, Sarah performs fellatio on Olivier. They are interrupted by Sarah's parents and two brothers who have been watching the act through a two-way mirror and consider it poorly carried out.