A young vagabond wanders the streets late at night. Caught in a storm, he takes refuge in all-night laundromat and decides to wash his clothes and to sleep there. Around three in the morning, a man comes in to dry some bank notes. He doesn't notice the other man, not yet… Soon the laundromat becomes the place for a mysterious settling of scores.