Hans Ephallia, a young administration school graduate, idles away his day in a large company. On leaving the office, he sees a tourist being attacked but doesn't intervene. In the crowd, he notices a strange woman. This is Mounira. They spend the night together at her place. Doubt gradually seeps into Hans's mind...