After doing all kinds of odd jobs and work trainig programmes, a young Arab in the suburbs gets a job that suits both him and his ambitions : insurance agent. Main quality required : a sense of contact and smooth talk , that's no problem for a child of the projects like him. To test him, his new bosses set him a task...