Every afternoon after work Laura, fifty-something, visits her lover's grave. She sits on a chair and talks to him, trying to keep their love story alive. One day, she decides that she's taking it too far, and resolves never to return... The following day is All Soul's Day, and another woman of the same age as Laura comes to meditate at the grave, surrounded by her family. Days go by, and no one comes. And then, one day, Laura returns...