During a conversation with his friend Georges, Marc discovers that his student daughter Marion occasionally prostitutes herself. Just at that moment, Marion receives a client. Later, Marc goes to his daughter's place and beats up Arnaud, a student that he mistakes for her pimp. When alone with her father, Marion manages to convince him that Georges is lying. But then her client turns up again and gets into a fight with Marc. The client kills Mark with a razor and flees. Marion asks her father for forgiveness, but it is too late.