Anne-Marie (Delphine Seyrig) is the wife of the French ambassador in India in the 1930s. Growing bored with the oppressive lifestyle she leads, she begins to compulsively sleep with other men to alleviate her situation. Her husband knows of her indiscretions, but is tolerant of her promiscuity.