Robert worked for 17 years at the Renault plant in Saint-Ouen. André, Jan and Stan worked more than 20 years at the Renault plant in Vilvorde. They went through the same thing, in the same company, at six years interval : restructuring and massive layoffs. The plant in Saint-Ouen closed in 1991, the one in Vilvorde went from 3 000 employees to 300 in 1997, after the strike we all heard about. They tell their stories : about the factory before, the management's strategies to get them to accept the restructuring plans, and after, the ever more difficult search for new employment fot the thousands of workers laid off each time.