After some time apart, three sisters – Gloria, Ana and Lidia – meet up again following their mother’s death. Their mother, Adela, had spent thirty years of her life in silence, although she always managed to express herself through writing. In this way, her daughters discover that their mother wished her ashes to be divided into three parts, each intended for a different person. So the three sisters set out for Galicia with Adela’s ashes in hand. This journey is to be the key that that brings to light dark secrets of their family.