To obtain grounds for a divorce, Mortal hires a private detective, Robert, to seduce his wife Nadia. Naturally Roberts falls in love with Nadia, and with the help of an enterprising youngster he manages to expose Mortal as a jewel thief. With his insurance reward, Robert can look forward to a comfortable and contented life in the country, in the company of his beloved Nadia.