Sophie (the film's co-director), 26, has faint brun marks on her skin that she is very fond of. Adopted at the age of four, these marks are the only trace that she has of her past in Korea. By following a journey maped out by these bodily marks, Sophie starts investigating her memories and, through encounters with other people, questions herself about the memory each of us feeds through the marks on our bodies.