Franco, singer with a successful rock group, is fed up with work that's more repetitive than it is creative. On a whim, he decides to take off and recharge his batteries: he accepts to "coach" a group of musicians in a small Inuit village in Canada. A difficult initiation ensues; the introduction to a different culture and civilization leading to a musical hybrid.