In the era of the silent film, the actress Stella Dora was a star, but with the advent of sound she fears for her future. Like many fellow actors, she worries that her ordinary voice will bring about the end of her career. Her manager and partner, Roger, is determined so save her, and he goes as far as recruiting a hotel maid, Madeleine, to dub her songs in her next film, a musical. Madeleine is sworn to secrecy but when Stella Dora takes all the glory for her work she becomes jealous and intends to end her contract. Madeleine's bitterness merely brings about the downfall of Stella and herself...