Three screenwriters pooled their talents for the French racetrack drama Duke of the Derby. Jean Gabin plays a handicapper who's been living high on the hog (or horse) for years. While playing the ponies at Britain's Epson Downs, Gabin finally outsmarts himself. The rest of the story concerns his feverish efforts to recoup his former glory.