Monsieur La Souris is a well-mannered tramp who opens car doors in front of a nightclub. One evening, a car pulls up and a corpse spills out. Monsieur la Souris looks into the victim's wallet who turns out to be a rich banker who was also a stamp collector, a lead which will help the tramp to find the murderer.