In the absence of his wife, a clarinet player is induced by a friend to meet a call girl, but arrived after a crime. Perceived by some people leaving the scene of the crime covered by his raincoat, he became the only suspect for the police. His only hope is to discover the murderer before is name is mentionned publicly, specially in front of his wife.