A sweet dreamer (Claude Rich) who works in a Swiss bank in Geneva wants to become rich, but as he was not raised on robbery, like gorgeous Bettina (Jean Seberg) whose mother is the brains of a gang, he's got a good idea : let the others do the job,and latch on to the loot afterward.