In order to placate the angry gods, who have allowed Thessaly to be overrun with barbarian invaders and beset with natural disasters, King Jason takes his Argonauts on a search for the fabled Golden Fleece. Meanwhile, back at home, his scheming regent is plotting to get his hands on the kingdom--and the queen.