A scientist claims that he’s discovered a way to turn criminals into docile individuals by operating on their nervous system. Subjected to the community’s mocking, the doctor will die as the laughing stock of his colleagues. His daughter will avenge him by manipulating a dancer’s mind to turn her into a seductive and lethal killing machine. One of the masterpieces from uncle Jess’ tireless career, which still blows us away even today thanks to his pop inventiveness.