On a trip to Paris Sally meets Pablo, a tango dancer. He starts teaching her to dance then she returns to London to work on some "projects". She visits Buenos Aires and learns more from Pablo's friends. Sally & Pablo meet again but this time their relationship changes, she realises they want different things from each other. On a trip to Buenos Aires they cement their friendship.