This lighthearted French film affectionately follows two teenage boys living in a boarding school in a provincial town. At the boarding school, they horse around, playing pranks, roughhousing with each other and climbing over the school's walls to harass and tease the local girls. Their main interest in life is women; anything whatever to do with them is pleasing to them. They scrape together the money for a trip to Sweden, and despite more difficulties than they anticipated, one of them succeeds in making love with a girl.