Joy is a girl who lost her father at a young age. There's a memory that haunts him when he found his parents making love in front of the fireplace. Unconsciously looking for his father in their romantic relationships, which leads him to fall in love with a man much older than her. On a trip to Paris with a friend discover a new world of sensations.