Her name is Mina, but she is called Bambola (doll). Upon the death of her mother, she and her homosexual brother, Flavio, open a pizzeria. A man named Ugo loans Bambola the money, but is then killed in a fight with another one of her boyfriends, Settimio. While visiting Settimio in jail, she meets a sadistic man named Furio, and they begin a relationship.