I thought up a man and a woman, androgeny and its imaginary side : the shape of diffuse fusion, ciculations within the body. Forms of protection in two poles : the origin of life and the state of decay. I looked for a double vision within the images. The dissociation of the close-up from the wide shot into permanent matter which crystalises these two entities.