An inventive farmer has created a model farm. While robots watch over egg and milk production, he spies on the pretty girl camping nearby. One morning, everything goes wrong: a starving cockroach devours the computer's circuits, the hens rebel, the robots go haywire... The cow uses this chaos to live out a fantasy: jumping over the church.