Englans, 1960s. Young Graham is highly intelligent, but completely amoral. He becomes interested in science, especially chemistry, and begins to read avidly. Something of a social misfit, he is fascinated by morbid subjects such as poisons and murder. This film is based on a true story about a British teenager who allegedly poisoned family, friends, and co-workers.