A small European Kingdom wants to make a frowning Princess smile for the upcoming Royal photo to be done. A mischievous Prime Minister goes to Paris to kidnap three famous comics to force them to do an act to make the Princess smile. However, the King is not aware of this scheme... especially that this evil minister has to face a "fasting strike" by the prisoners and force them to surrender by telling a recipe of "Coq au Vin" by the radio...