Bruno, Corinne, Luc and Juliette. Four friends who will drop their masks. Over the space of three nights, the wish to be in love - like in a relay race - will pass from one to the other, wreaking havoc and forcing each one of them to see themselves as they are. Until the light of dawn shows them to be completely exhausted. Apaised?