Back from their honeymoon, Carlo and Anna mistakenly take the wrong suitcase at the airport and find half a billion Lire in it. They decide to keep the money and buy an apartment; but during a party for the inauguration of new house Carmine and Jack, two ruthless criminals, show up and demand their money back. Murder and mayhem will soon follow...