Sarah-the-Blonde gently but firmly manages the Blue Villa, a house of pleasure, set on a rocky island overlooking the sea, forgotten in the torpor of the Eastern Mediterranean. Among her clientele, strange Chineses are attracted by the lure of young flesh and also by the mah-jong tables with their ivory tiles, the noise of which, they say, can drive men mad...