The title refers to the "street women" of Paris's Montmartre district. The virtuous heroine is the sister of a dope-addicted whore who is attempting to force her sibling into a life of crime. Despite the threats and entreaties of the various Montmartre pimps and hustlers, the girl manages to escape her sordid surroundings and find happiness with a decent country squire. Gaby Morlay plays the ingenue, while Line Noro has the meatier role of the drug-addicted sister.