Mario di Donati, a deserter from the Italian army, lives in Paris under a false name with Germaine, his French lover. When the latter learns about his hidden past, she feels hurt by Mario's lack of trust in her and she distances herself from him. In despair, Mario surrenders to the law but, at the time of trial, he runs away to join the woman he loves...