Marie-Chantal travels by train to her cousin's place to spend a winter holiday, when a stranger - apparently a fugitive from someone aboard - entrusts her with a jewel in the shape of a tiger with ruby eyes. Unknown to her, these false jewels contain a virus powerful enough to destroy all humankind. Doctor Kha is just one among many spies from different nations trying to get their hands on the tiger, or Marie-Chantal... It will give any nation a tremendous control over all others! Marie-Chantal, a snob girl, will evade all attacks by sheer female cunning, and shows tigerish qualities in dealing with her male, and female foes.