Maurice and Lucien both live in the same street in the same suburb. One is single, the other is a widower. When Lucien lost his wife, Maurice, moved, said to him in the cemetery: You must come round for a meal, Lucien. Since then, Lucien comes to eat at Maurice's place, for better and for worse.