"It's Art" shows how modern artists view masterpieces drawn from the history of art, ranging from Egyptian statues to Picasso via Van Eyck, Monet, Soutine, Picabia, Fautrier, Bonnard, Delaunay, Schwitters, Léger and Braque. Comments by today's "free spirits" make each work appear in a dynamic, constantly-changing light, a vortex of energy ; participating artists thereby enlighten viewers on the contemporary adventure of their work as well as the historical works they discuss.