Saint-Maurice, an ordinary peaceful village, lived healthily so much so that the local doctor's practice was scant. But that was before Dr. Parpalaid retired and was replaced by a charlatan by the name of Knock. A real genius this one, for he soon managed to persuade everyone that they were ill. And not only didn't they resent him but they even loved their physician, who made a fortune and brought prosperity to the village by turning it into a big hospital.