Joy has done it all. As a super-model, we see Joy everywhere : Hong-Kong, Paris, Venice, Africa ; posing for the hottest photographers, sought after for the most exclusive parties, famous for combining work and pleasure. And then one day, a famous director offers Joy a new opportunity. She will star in a new, epic film telling the mysterious story of Egypt's most notorious queen : Cleopatra. Joy flings herself into a world where fantasy, reality and history's most sensual era combine ; a world filled with opulence, exotic pleasures, danger and excitement...