She lives with her son and husband opposite the Jardin du Luxembourg. He lives alone with his son in the back of a truck. She runs a prestigious contemporary art foundation. He gets by on casual jobs and the unemployment benefit. She's got a PhD. He's spent 7 years in prison. She's on friendly terms with the head of the Department of Cultural Affairs... He's on friendly terms with every bottle of alcohol he meets. She likes discussing ideas. He likes sex with strangers with big breasts. They have nothing whatsoever in common. And can stand each other even less. And yet...