DirectorActorsSynopsisAt a shopping mall a new security guard falls becomes the lover of a bourgeois kleptomaniac. A blind skier regains his sight and discovers a world less delightful than he'd hoped. A firm offers its staff, in exchange for optimum performance, plastic surgery: breasts, noses, and hair implants - take your pick. A business executive in his early fifties takes a course in "out placement" or "how to be fired gently and say thanks for the privilege."
Outside it rains, but in the mall it's always 24 degrees. Winter passes, everything seems unreal. Optical illusions. AboutProduction photos (2)